Saturday, November 15, 2008


Yeah, you were probably having some doubts. Bad Domestic Goddess! Bad!!

So I'm not a daily blogger. Probably part of the whole, "Not a Stepford Wife" thing.

Things have been just a WEE bit chaotic around here. Being sent out of town by WCB to go for an independant medical assessment, being told that according to the IMA, I can work sedintary, pain specialist saying no, going for a ganglion block on Tues (google it, its not a fun thing, and I'm scared spitless), migraines out the wazoo, more Dr appts, pain, blah blah blah. Kinda the old, "same crap, different day" situation.

Wolf and I are managing in our own ways. Sorta. He's off work right now, due to WCB saying that they want me in a day program...then their Dr saying not until after the ganglion block. Still got a call from my work that am though, which was really interesting...I'm not approved for physio, etc, but for work? How does that happen? Or is it, as I suspect, that the case mgr called my work before even hearing from her own WCB Dr? I'll find out on Monday, probably. Likely with being told I'm 'non-compliant' for not returning to work...Did I mention the pain specialist says no? Yeah, its a cluster hump.

In other news...

We got wind of a 5 bdrm house on 5 acres that was available for rent. Wolf says if we get the house, we're starting the adoption/fostering process. Haven't heard anything about the house since, so don't know if its still available, etc, so no real progress there. *shrug* I'm of the mindset that what will be, will be, and all the fussing and stressing and gnashing my teeth over it won't do a darn thing.

Some would say that's an unusually healthy attitude for me to have, others would start to worry if I'm losing my will to live. I won't vote at this point :oP

Oh, did I mention we had the stomach flu go 'round? Yup. Word to the wise: 3.5 yo boys are NOT to be trusted when they have the flu. Sure, they're running around like crazy, etc...but its just to lull you into a false sense of security before they woof all over your toes. Bare toes at that. I only wish I were kidding.

I signed up for NaNoWriMo again...but haven't written squat. Just don't have the spark for it. And, the whole CRPS thing doesn't lend itself well to typing for long.

Just a ramble to let everyone know I haven't croaked, still around...I won't give promises as to the next blog, cause I can't be trusted to keep them. :oP


Linda said...

There you are! I was afraid I was going to have to hunt you down. Umm..yeah, that sounds like what my former employer tried to do with me. Cool on the house, hope you hear something soon. Nice seeing you..take care. Ciao.

Iva said...

Glad I'm not the only one who has totally squandered NaNoWriMo - but at least YOU have a good excuse! Oh'll be there next year.

Glad to see you are alive. Good luck on the house! I know you'll let us all know if you get it.